Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong breekt sleutelbeen!

• Joske (A)

Ik heb geen respect voor bedriegers. Daar komt bij mij de afkeer voor LA vandaan.

• Marco

Bart schreef:

>

> Ultiem Nederlands weer zo'n reactie. Want als je zeven keer

> de Tour wint moet je natuurlijk blijven acteren als de

> gemiddelde postbode van Maasbracht. Alles wat qua

> persoonlijkheid boven het befaamde maaiveld uitsteekt wordt

> er hartgrondig afgehakt in de wielerwereld. Misschien een van

> de redenen waarom het aantal kijkers voor de meeste

> wielerwedstrijden net schokkend als systematisch achteruit

> loopt.

>

> Een man als Armstrong verdient veel en veel meer respect op

> een wielerforum dan de wrok die hem nu ten deel valt.

Exact. Stupide reactie om te reageren met ‘ik zie geen verschil met een ander’. Natuurlijk is er verschil. Waarom staat er nu wel op teletekst dat K3 uit elkaar gaat (!) terwijl er vast ook andere nieuwtjes uit de muziekwereld zijn?. Waarom komt wel op teletekst als Waarom komt wel in het nieuws wie de Libris literatuurprijs kan winnen en niet wie het VSS kan winnnen? Moeten we dat dan ook allemaal gelijk trekken? Nieuws is sowieso nieuws al veel mensen het willen weten …

• Grubbe

Krijgen we nou ook een gebroken sleutelbeen fonds? en armbandsjes voor sleutelbeen breuken?

• Not even close!!!

Art 16.43 uur - Henk 17.03

• Joske (A)

@Grubbe. Best mogelijk dat er zo'n fons komt. Als LA meer geld voor privé nodig heeft dan kan dat mooi door dat fons geleverd worden in de vorm van onkostenvergoeding. Zie de Livestrong foundation.

• Cyclad

Jij mag het best stupide vinden (heb ik ook begrip voor), maar ik meen het dus echt.

Natuurlijk is de nieuwswaarde vele malen groter dan het wellicht gebroken sleutelbeen van Farrar, maar ik pak dergelijke berichten op dezelfde wijze op.

Misschien is dat wel een kronkel bij mij, wie weet. :-)

Verder heb je “overall” natuurlijk alle gelijk van de wereld, maar daar gaat het mij niet om.

• Goozzer

Correctie: jij hebt geen respect voor mensen van wie jij het in je hoofd hebt gehaald dat zij bedriegers zijn. Daar komt je afkeer voor LA vandaan…

• Proost!

Ik wens alle fans van Lance sterkte bij het verwerken van hun verdriet. Zelf ben ik wel blij met dit nieuws. Ik ben van mening dat hij beter blijvend had kunnen stoppen. Dit lijkt allemaal net iets te veel op een slecht commercial.

Als Mollema hetzelfde was overkomen had ik het trouwens heel erg gevonden. Maar ja, die rijdt schoon.

• Bart

@ Joske

Als je afkeer tegenover list en bedrog echt zo groot is moet je je gauw afvragen wat je op een wielerforum doet. Dan zou ik het voorlopig bij een zo min mogelijk doping gevoelige sport houden, spijkerpoepen ofzo.

• Joske (A)

LA: positief op cortisonen (achteraf een dokters verklaring geregeld) en de nodige keren op EPO (dat was voor wetenschappelijk onderzoek) maar de EPO zat wel in zijn urine.