Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het gaat niet goed met Kurt Hovelynck

• Massimo

GENT - Een week na zijn tragische ongeval tijdens een training blijft de toestand van wielrenner Kurt Hovelynck nog steeds kritiek. Dat meldt dinsdag zijn ploeg Quick Step.

De Belg kwam dinsdag 17 maart in de buurt van Oudenaarde tijdens een training met ploeggenoot Wouter Weylandt zwaar ten val. Hij liep ernstig schedelletsel op.

Na het ongeluk werd Hovelynck overgebracht naar het ziekenhuis in Gent, waar hij sindsdien op de afdeling intensieve zorg verblijft. (ANP)

Triest, nu al een week zorgelijke berichten. Ik hoop dat het goed komt met die jongen, maar ben niet optimistisch gestemd.

• De Kaasploeg

Ai ai, na een week nog steeds kritiek. Dat voorspelt niet veel goeds.

• JvW

Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar had de beste man wel een helm op?

Verder wens ik hem natuurlijk het beste toe.

• HarrieH

maar had de beste man wel een helm op?

Verandert dat dan iets aan de zaak ?

• Henk

Typisch Kai Reus gevalletje: geen helm dus!

• JvW

Nu op dit moment voor hem helemaal niets meer, maar het is wel een waarschuwing voor de rest (mocht hij geen helm op hebben gehad)

Dus ja: aan de zaak zelf kan het een heleboel veranderen (veranderd hebben).

Maar goed ik weet niet of hij een helm op had, zowel, dan is het een beste klap geweest.

Zo niet, dan is het natuurlijk wel een flink discussie punt in mijn ogen….

• Proost!

Die discussie is hier uitgebreid aan de orde geweest. Er waren mensen die vonden dat je dat zelf maar moest weten of je een helm op deed. Zoiets van eigen schuld dikke bult. Merkwaardig standpunt.

• Boris de fan

Waarom is dat een merkwaardig standpunt ‘Proost!’?

• Pagliarini

De regels die Rabo dan hanteert bewijzen in dit geval dan wel dat het nut heeft.

Renners die trainen zonder helm zijn oerdom. En in dat geval neig je naar ‘eigen schuld dikke bult’. Echter, dat is ook lekker makkelijk.

Kan Wouter Weylandt niet bevestigen dat hij zonder reed?

• adri

Dat is al bevestigd, ik meen op hln.be ……..

Maar goed: zelfs Boonen (ploeggenoot) traint daags nadien zonder… heel triest.