Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker stapt af in Italie

• Blueprint

Wat een reacties hier! Kunnen we niet gewoon aannemen dat Dekker last heeft van fysieke ongemakken en daardoor nog niks heeft kunnen laten zien dit seizoen? Moeten we dit per sé meteen aan doping relateren? Wat een onzin! Goed, het klassieke seizoen van Dekker zal ongetwijfeld mislukken, maar daarna valt er nog genoeg te winnen. Sterker nog, renners die door een blessure minder hebben kunnen rijden, doen het vaak erg goed in het najaar. Dus houd maar rekening met Dekker op het WK en in Lombardije…

• Andere Peter

“Rabobank had dan vast advocaten e.d. ingeschakeld om hem te ontslaan”.

Dit is met zekerheid grotere onzin dan hetgeen waar je op reageert, Keuteberg. Gusev was niet van Rabo. Rabobank kon zich na Rasmussen geen 2e Grote Zaak veroorloven. Het zou de zekere doodsteek voor de ploeg zijn geweest. Zeker als Wills bewering klopt(ik weet dat niet), dat men iemand niet kon ontslaan op basis van interne controle (en dat dit nu is aangepast). Dan had de ploeg natuurlijk niets te winnen met een openlijke juridische procedure en alles te verliezen. Dan maar beter de controle geheim houden en aansturen op een breuk.

Ik geloof ook niet dat het waar is wat de ‘insider’ zei tegen Will (dat TD door de ploeg was betrapt), maar ik vind dat deze theorie in principe redelijk is in te passen in de gang van zaken. Ik geloof en hoop met Blueprint mee, dat Dekker nog sterk gaat terugkomen, maar er is voldoenhde reden om daar vraagtekens bij te plaatsen.

• Zon tussen de buien

Peter,

Om deze genuanceerde mening,

daarom, ja daarom, vele vele malen liever dat.

Dan in een enkele zin provoceren.

• Cecchini

Ik wil niet flauw zijn, maar VdB schijnt naar zijn zeggen ook al jaren pech te hebben. Ik laat me graag overtuigen door Dekker, maar hoe langer het allemaal duurt, hoe meer hij de schijn tegen heeft/krijgt. Zijn manier van koersen getuigt van weinig passie, het lijkt allemaal zo opgebrand. Verklaarbare redenen krijgen de smaak van smoesjes. Ik beken graag mijn ongelijk, maar zo langzamerhand worden hier de contouren getekend van het verhaal van een wielrenner die te vroeg over zijn hoogtepunt heen was.

• Toni

@GeorgeBush: jouw fantasie stond al een paar weken terug ook al op het forum http://www.prikpagina.nl/read.php?f=173&i=861636&t=861562

• play flipper

@ ene helft van de prikkers: Steek je kop maar in t zand x3

@ andere helft van de prikkers: met of zonder doping, t blijft 1 van de grootste talenten van t mondiale wielrennen.

@ Henk, papa heeft gelijk

@ Boris, zondag bij Seegers

• play flipper

Oja, waar is mijn held Nurburgring79(zoiets) gebleven?

• noord-hollander

Geachte Heren,

Helaas moet ik weer mijn stelling ing in de groep gooien….

TD = een 2-de VDB

Grts,

Noord-Hollander

• De Pakhaas

ik zie in die dekker met zijn afstaptechnieken een serieuze kandidaat om theo bos van de zege in het groen hart 2010 af te houden

• will

Dit speelde blijkbaar al voor de ronde van zwitserland. Door deze perikelen was Dekker met zijn hoofd niet meer bij de koers, maar meer bij de toekomst van zijn cariere (bij een pos controle). Rabo besloot geen risico te nemen en hem meteen uit de selectie van de tour te schrappen..