Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker stapt af in Italie

• JW

“Van een insider gehoord tijdens de Raboploegenpresentatie..” ?

Wie is Will ? Spreekt hij de waarheid of verzint hij het verhaal ?? En wie was die insider ?? Wou hij interessant doen of sprak hij de waarheid ??

Het beroerde van zo'n verhaal is dat het waar kán zijn (past in het hele verhaal) maar het blijft een anonieme mededeling aan een anoniem iemand, die het dan weer hier plaatst.

Zo'n gerucht zonder echte bronvermelding is dodelijk voor een renner, die zich hier nooit tegen kan verweren ! En natuurlijk sijpelt dat ook weer door naar België.

Zelfs als Will de waarheid spreekt protesteer ik fel tegen het op deze wijze publiceren van zo'n gerucht. Vermeld dan gewoon met naam en toenaam de bron, of schrijf niks !!

• diravi

aub geen slapende honden wakker maken

• diravi

Tussen alle zin en onzin hier is dat berichtje wel op zijn plaats. Het is toch niet de eerste keer dat dit hier passeert, JW… En zolang de reden van de split niet bekend wordt gemaakt door rabo of TD mag je dit soort insinuaties verwachten.

Hoe zit het trouwens met het Wiener Blut?

• Keuteberg

Goh, AP, zou ik niet weten dat Gusev niet van Rabo was? Man toch. Bovendien is het helemaal geen grote onzin. Als je iemand een zak met geld heeft om zijn mond te houden, dan zullen ze echt geen verdachte bloedwaarden hebben gevonden. Want zoiets niet, dat is volstrekt onlogisch. Er is gewoon helemaal niks met die bloedwaarden, dat is toch allang duidelijk.

• Cyclad

Ik ben het voor 50% met je eens, Keuteberg, maar 100% met AP.

Het is inderdaad niet duidelijk dat er iets met Thomas' bloedwaarden aan de hand is, maar het is ook volstrekt onduidelijk dat er niets aan de hand is.

't Kan vriezen, 't kan dooien.

Zelf geloof ik het pas als het bewezen is (ook mij noemt men weleens Thomas), maar ik kan me zo voorstellen dat velen hun twijfels hebben.

• Keuteberg

Twijfels, twijfels, maar wel alleen rond Dekker vanwege een onzinverhaal in de Volkskrant, dat later ontkracht werd.

Dan kunnen we ons afvragen, waarom diezelfde mensen geen twijfels hebben rond Denis Menchov en Pieter Weening na dat onzin verhaal over Wiener Blut bijvoorbeeld. Dat was ook onzin, en daar zijn mensen wel meteen bereid te geloven dat er niks aan de hand is. Wat is het verschil? Dat Dekker niet meer voor Rabo rijd…

• Art

Dan ga je voorbij aan diravi, Keuteberg. Het is inmiddels zijn stokpaardje geworden :)

• Cyclad

..en dat Dekker en Rabobank disharmonieerden. Menchov en Weening bleven in het gareel. Dat maakt voor de opinie wel degelijk verschil.

• Keuteberg

Inderdaad, waarmee het bewijs is geleverd dat deze mensen hypocriet zijn.

• JW

Nee ! Deze “roddel” is van een ander gehalte als een prikker die - als persoonlijke mening - beweert dat Dekker gesnoept heeft ! Omdat Will een zogenaamde “insider” introduceert. Dan moet je ook de naam van die insider durven noemen, dan heeft zo'n bericht - hoe onplezierig ook - toegevoegde waarde.

Zonder bronvermelding vind ik zelf in elk geval dit soort geruchten - juist en vooral omdat ze een schijn van “bewijs” suggereren !! - een beetje ziekelijk.

En natuurlijk is dit hele gedoe een gevolg van het onder de mat vegen van de feiten door betrokkenen. Ik ben met AP eens, dat - als dit gerucht op waarheid zou berusten - het een logische verklaring van de hele gang van zaken vormt. Zoiets als stelling poneren - het kán zijn dat het zo gegaan is - is meer gebeurd en kan ik wél inkomen.

Maar dat is wel heek iets anders !