Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker geen kopman bij Silence

• Massimo

Nog een interessante mening, dit maal van oud-Lottoploegleider Eric Van Lancker:

(over de transferpolitiek van Lotto)

“Vergelijk die gewoon eens met die van Quick-Step. Patrick Lefevere trok Sylvain Chavanel aan. Een gouden zet. Silence-Lotto verslikte zich eerst in Bernard Kohl. Met Thomas Dekker volgde nog een bedenkelijke transfer. Mocht niet blijven bij Rabobank. Dat zal toch ook niet om een lichtzinnige reden zijn.”

Hele artikel hier:

http://www.knack.be/nieuws/sport/oud-wielrenner-eric-van-lancker-haalt-uit-naar-silence-lotto/site72-section7-article32158.html#

• Keuteberg

Dat is helemaal geen interressante mening. Dat is een uitgekauwde mening. We zullen nooit weten waarom Dekker en Rabobank precies uit elkaar gingen.

• Massimo

Wel een interessante mening omdat het van een “insider” komt.

• Die Rit Naar Bordeaux

en zo langzamerhand wordt ook een ander licht geworpen op de beslissingen van Rabo om Rasmussen uit de tour te halen en afscheid te nemen van Thomas Dekker.

• Ercee

Een mening die geen feiten toevoegt.

Wie stelt die Dekker eindelijk eens de vraag wat er mis ging in Romandie 2008?

• Soigneur

Opmerkelijk genoeg las ik een bericht van Gilbert (weet niet meer de bron) die veel verwachte van het drieluik. Dit vooral omdat (volgens Gilbert dan) Evans en Dekker beide uitstekend in vorm zijn?

• Steffen

Daar heeft hij al antwoord op gegeven. Hij was toen al vanaf Castilla y Leon t/m Waalse Pijl goed aan het rijden en was eigenlijk in LBL al op.

In Romandie voelde hij zich helemaal leeg en toen hij voelde niet voor de overwinning mee te kunnen doen en de rennersbus zag staan heeft hij opgegeven.

Hij vindt dit achteraf ook een domme beslissing, of in zijn woorden: had ik niet moeten doen, maar het was verleidelijk.

• Goozzer

In Romandië was meer aan de hand. Als je nog zo rijdt, nog tweede wordt in de tijdrit nét achter Klöden, je ploeg op kop zet etc. etc. Dan ben je niet plots helemaal leeg, hoogstens heb je dan gewoon slechte benen en zie je het niet meer zitten…

• kuiperinho

Idem, ik geloof niet meer in Dekker als wielrenner. Ik hoop dat ik er naast zit.

We spreken nu al weer over het najaar? Dan heeft ie dus al anderhalf jaar eigenlijk niet meer meegedaan. Tel ik daar zijn zeer dubieuze optreden bij Holland Sport bij op, dan vrees ik voor zijn carriere.

• diravi

Als Gilbert straks zijn ritjes pakt in de rondjes is hij ineens ook een gouden zet…(maar het aantrekken van Chavanel is inderdaad geniaal van Lefevere).