Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker geen kopman bij Silence

• Btw

Sportweek en zeker sportweek.nl zou ik ook niet al te serieus nemen..

• gerd

Van Lancker is inderdaad 100 maal meer insider dan hier postende nitwits zoals (voor de vuist weg) ik.

Anderzijds is Van lancker ontslagen en niet helemaal onbevooroordeeld…laat ons zeggen dat het onzin is van een insider.

Wat Van lancker even vergeet is dat Lefevre ook zijn Kohl aantrok, Schumacher nl.

En Dekker zou niet de eerste afgeschreven renner van Rabo zijn waar Lotto veel plezier aan beleefd (remeber Mc Ewen).

• Blueprint

Logisch dat Dekker geen kopman is, aangezien hij sinds april 2008 niets van enig niveau heeft laten zien. Voor de Amstel Gold Race dicht ik Gilbert de beste kansen toe bij Silence, daarna zal het aan Evans zijn om twee keer tweede te worden. Overigens zie ik Evans graag rijden in eendagskoersen: een wereld van verschil met ronde-Evans.

• Sjaak Snikkel

Der Untergang.

• windhond

Thomas is een klasbak en als hij op mirakuleuze wijze dit jaar LBL op zijn naam heeft geschreven wil ik jullie reacties ook graag lezen.

Aanstaande zondag eindigt Thomas trouwens gewoon 10. Forza Thomas!!!

• diravi

Voeckler?

• Armand Simonis

Blueprint schreef:

>

> Logisch dat Dekker geen kopman is, aangezien hij sinds april

> 2008 niets van enig niveau heeft laten zien.

Dat hij geen kopman is, vind ik ook logisch. Maar niets van enig niveau is overdreven. Groots was het allesbehalve, maar de blessures en andere pech in acht genomen waren er wel ook wel wat kleine lichtpuntjes. Zoals de 15-de plek in de tijdrit van T-A. De fysieke aanleg is er nog wel.

Echt tegenvallend van TD is het heuvelwerk. Er leek in het Baskenland enige verbetering in te treden, maar dan stapt hij hier weer af. Okay, dat deden er in die voorlaatste etappe velen, maar juist als je in opbouw bent lijkt mij dat een verkeerde keuze en deed me teveel aan het afstappen in Romandie vorig jaar denken. Er lijkt mentaal iets geknapt te zijn? Hopelijk heb ik het mis.

• Mazter

Tja, als je in een groepje van 30 man op een minuutje of 3-5 achterstand rijdt in de regen met pakweg 100 km te gaan en er stappen er 29 een voor een af, dan lijkt het me zinloos om in je eentje door te fietsen en buiten tijd aan de finish te komen.

• Andere Peter

Volkomen normale beslissing, Dekker geen kopman. In mijn ogen ook wel goed voor Dekker, al hoop ik dattie het zelf ook zo ziet. Dekker moet terug naar de basis. Gewoon weer eens erin vliegen, zonder te weten waar het schip ghaat stranden. Zoals Mollema onlangs deed in Baskenland. Ga maar eens mee in een vroege ontsnapping. Alsjeblieft even geen kopman-gedrag, dat past nu even niet. Tactisch is het voor Evans en Gilbert natuurlijk ook wel geestig: Dekker vooruit en wie moet er dan achtervolgen?

• Andere Peter

De mening van Van Lancker is zeker interessant. Al mag er wel de kanttekening bij, dat we het hier hebben over een teleurgestelde ex-werknemer van Silence-Lotto. Die ook nog een lelijke sneer uitdeelt aan zijn ex-Panasonic-ploegmakker Sergeant.

Maar het contrast dat hij aanstipt, tussen de superzekere transfer Chavanel-QS enerzijds en anderzijds de misser Kohl-SL en de potentiële misser Dekker-SL mag er wezen.