Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker geen kopman bij Silence

• Martijnz

De saga Dekker, Thomas maakt mij droevig.

Wat er precies aan de hand is krijg ik mijn vinger maar niet achter.

• Ercee

Precies! Eerst je ploeg op kop zetten en dan de benen leeg? Me hoela.

Mentaal leeg, a la. Maar zo acuut? Terwijl je 2e staat (ook in de UCI-rangschikking van dat moment overigens). Vreemd. In die week is er toch iets gebeurd waar wij geen weet van hebben en waarvan Dekker nu nog de naweeen ondervindt.

• Ercee

Dat is juist ook het mooie. Alleen zo blijft topsport boeien.

• Keuteberg

Een insider? Hij weet helemaal niks van de situatie, niet meer dan jij en ik, en ze hebben Dekker aangetrokken ook nog eens na zijn tijd bij Silence.

• JoJo

Dat is juist ook het dooie. Alleen zo blijft dopesport knoeien.

• Massimo

Ik beschouw Van Lancker meer insider dan 99% van de mensen die tot nu toe een mening hebben gegeven over deze zaak. Bovendien, als je het hele interview leest, klopt er volgens hem weinig bij Lotto. Iets wat het wellicht ondoordacht aantrekken van Dekker kan verklaren.

• Pebo

Wat voor dubieus optreden…? Heb ik gemist.

• ---

Ik vraag me af, wie er van de Lotto ploeg van de Eneco tour 2007 tot het clubje met een drankprobleem behoorden?

• adri

… dubieus optreden; je kan het ook anders noemen.

Het kwam in elk geval neer op een geslagen hondje zonder enige twinkeling in de ogen en uit niets bleek nog enige passie voor de sport……

• Siem

Het aantrekken van Dekker kun je met hetvolgende vergelijken: Een aandeel van een bepaalde bedrijf staat bijzonder hoog. Vervolgens gebeurt er iets waardoor het aandeel keldert. Vervolgens kun je het aandeel kopen en hopen dat het weer gaat stijgen, dit heeft Silence gedaan. Dat aandeel kan ook dusdanig beschadigd zijn dat het alleen nog verder daalt. Zo blijft het…