Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker geen kopman bij Silence

• Ali Pedali

Ik zag de ploeg net trainen. Dekker trok hard door richting Mheer. Ondertussen deden Vansummeren en Gilbert het rustig aan.

Ik zie Dekker zondag grootse dingen doen!!

• Lucas

Met dit verschil dat Lotto het niet hoopte, maar verwachtte.

Bovendien was de waarde van het aandeel misschien laag, de aankoopprijs echter niet..

• diravi

O, wat hebben ze betaald dan?

• Lucas

Zijn salaris zal echt geen minimum loon zijn.

• diravi

O, en wat is dat dan?

• Siem

Geen minimumloon, maar in vergelijking tot zijn marktwaarde 12 maanden eerder hebben ze hem natuurlijk voor een schijntje…

• Lucas

Ik schat ongeveer 25 maal jouw uitkering..

• diravi

:( de arme kerel

• janjanssen

nou Siem, dat ligt eraan. Als hij de resultaten van na mei 2008 neerzet is het duurbetaald. Als hij zo fietst als in de tour 2007 of voorjaar 2008 is het een goede aankoop.

• Siem

Ik denk dat de marktwaarde van TD, voor de RvZwitserland vorig jaar gigantisch hoog was. Ik schat in dat Silence nog geen 10% betaald van hetgeen ze op dat moment voor hem zouden moeten betalen, buiten het feit dat hij nog een jaar onder contract stond.

Verder niet spannend, ik hoop dat het allemaal goed komt met deze jongen. Ik verwacht dit ook wel, ik hoop alleen dat hij zichzelf de tijd gunt.