Waarom ik altijd Jehan typ…ach do's gewaan een topy…
Neen, ik heb vorig jaar in het VRT Tourprogramma een geweldig vertederend interview gezien met zijn vriendin…je wenst ieder mens zo'n vriendin toe…zij praatte met een nogal zwaar Limburgs accent en dan klinkt Johan zoals Je-han…
Overigens leek de vrinding van Jehan mij best een intelligent mens…
PS: Johan, vind eens tijd om naar de kapper te gaan één dezer.
Wat het verloop van de wedstrijd betreft: heel erg boeiend, maar ik vind AGR niet echt een overzichtelijke wedstrijd, komt dat nou door het vele draaien en keren of ligt het er aan dat de wedstrijd niet echt geweldig in beeld gebracht werd…ik vond dat de regisseur dikwijls de verkeerde keuze maakte.
En voor de rest, laat jullie toch niet op stang jagen door Sub… dat was toch voorspelbaar dat hij het een saaie wedstijd zou vinden nadat dat hier zo overvloedig gezegd werd over de Ronde van Vlaanderen.
Het is niet omdat een wedstijd weinig spankracht heeft dat het geen mooie prestatie betreft. Wellicht de knapste prestatie ooit in een klassieker was de solo in de sneeuw van bernard Hinalult in L-B-L. Ik heb daar intens van genoten. Dat was nochtans een saaie wedstrijd…ik wil de solo's van Devolder niet vergelijken met die raid van Hinault, maar zijn prestatie mocht er best zijn…
Net zoals Ivanov, Kroon en Gesink vandaag ook een knappe prestatie leverden. En trouwens, leer dat toch eens heren azijnzeikers: winnars hebben altijd gelijk.
Nederland macht trots zijn op het verloop van deze AGR en op de prestaties van de Nederlanders (ook pet af voor Terpstra en heb ook genoten van Dekker).