Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Amstel Gold Race (UPT)

• JW

Mee eens.

Persoonlijk baal ik vaak van die opgeklopte Nederland-België discussies die in feite nergens over gaan. En Sub waardeer ik in het algemeen om zijn wielerkennis, en zijn eeuwige gestook kan ik vaak ook nog wel leuk vinden

Je kunt dit ook echter overdrijven (zoals o.a. na P-R, en nu weer). Als je niets anders meer kunt, stop er dan liever mee. Dit is zo dom…

.

• ger

85 Ricardo van der Velde op 6.04. Mart Smeets en Maarten Ducrot zagen hem al in het begin van hun uitzending als een van de eersten lossen uit het peloton.

• gerd

Ricardo is neo, hij zal wel leren.

Armstrong is toch ook ooit als laatste binnen gekomen in zijn eerste klassieker (San Sebastian of Zurich)

• daan bontempi

Nu nog een jaartje wachten op boom.

• ger

??????

• Marco

gerd schreef:

>

> Ricardo is neo, hij zal wel leren.

> Armstrong is toch ook ooit als laatste binnen gekomen in zijn

> eerste klassieker (San Sebastian of Zurich)

ger zal iets anders bedoelen: iemand die anderhalf uur voor het einde al ver achter ligt eindigt aan de streep nooit op slechts 6 min, de heren commentatoren hadden het vast mis …

• Marco

Blueprint schreef:

>

> Het geval-Frank Schleck is geen pech meer te noemen, die ligt

> er altijd bij…

In dit geval mogelijk wel, men vermoed dat Lloyd een klapband kreeg, daar zal Schleck wel heel dicht bij hebben gezeten.

Overigens een bekkenbreuk voor Lloyd, dus zeker geen Giro waarin hij (bij gebrek aan klassementskopman) een vrije rol zou hebben.

• cecchini

Buiten de prachtige prestaties van Gesink, Kroon, Dekker en Terpstra moet toch ook Clement worden geroemd. Dat noemen ze nog eens een peloton op sleeptouw nemen.

• Martijnz

En gewoon nog netjes uitrijden. Clement ziet er sterk uit. Niet meer dat halve gammele. Je ziet dat hij specifiek getraind heeft.

• paul

Ik zie achter de namen Clement en Terpstra toch staan dat ze niet gefinishd zijn …