Okay, Rabobank werkt mee. Dat is, zoals Kaas al zegt, prima te verdedigen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOh nee hoor, ik panikeer absoluut niet. Het zal me een donder uitmaken of iemand van Rabo wint of niet. Alleen als het een Nederlander is, vind ik het wel bijzonder.
Het is alleen zo dat Rabo nu al jaren hetzelfde doet: achtervolgen op een kopgroep en uiteindelijk met lege handen staan. En of dat nu met 5 man is of met 1, dat maakt voor de tactiek weinig uit. Dan lijkt het me dat je op een gegeven moment iets anders moet gaan doen en zeker nu je geen favoriet in de gelederen hebt. Poker dan maar gewoon.
Ik ben het er wel mee eens. Je ken nie winne as je nie rijdt natuurlijk, slogies.
Bovendien schaar ik Gesink wél bij de favorieten. Als je niet rijdt, spreekt daar geen vertrouwen uit in Robert. Daarbij is het slechte reclame voor de sponsor als ze in de belangrijkste klassieker geen verantwoordelijkheid tonen. Volkomen logische beslissing waar je het imo onmogelijk mee oneens kunt zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?