Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Amstel Gold Race (UPT)

• Cyclad

Okay, Rabobank werkt mee. Dat is, zoals Kaas al zegt, prima te verdedigen.

• Boris de Löwikfan

Dat je hier verrast door bent verrast me zeer, zelfs wielernoobs snappen dat Rabo hier gaat werken toch?

Groet

• Art

Tuurlijk is het te verdedigen, maar of het een goede beslissing is, is iets anders. Elk mannetje wat eventueel iets kan doen in de finale is meegenomen. Nu schakel je sowieso een mannetje uit door op kop te rijden, terwijl je niet eens een favoriet hebt. Dat noem ik lichtelijk panikeren ja.

• Rory Bob

Nou Art, het lijkt erop dat de enige die ‘licht panikeerd’ jij zelf bent.

• Lucas

Inderdaad Boris, ik had niet anders verwacht (niet dat ik het ermee eens overigens..)

• Denis Lua

ppfff nog een half uur wachten . . . . voor paardensport….. naja ieder zijn ding :P

• Art

Oh nee hoor, ik panikeer absoluut niet. Het zal me een donder uitmaken of iemand van Rabo wint of niet. Alleen als het een Nederlander is, vind ik het wel bijzonder.

Het is alleen zo dat Rabo nu al jaren hetzelfde doet: achtervolgen op een kopgroep en uiteindelijk met lege handen staan. En of dat nu met 5 man is of met 1, dat maakt voor de tactiek weinig uit. Dan lijkt het me dat je op een gegeven moment iets anders moet gaan doen en zeker nu je geen favoriet in de gelederen hebt. Poker dan maar gewoon.

• De Kaasploeg

Ik ben het er wel mee eens. Je ken nie winne as je nie rijdt natuurlijk, slogies. :)

Bovendien schaar ik Gesink wél bij de favorieten. Als je niet rijdt, spreekt daar geen vertrouwen uit in Robert. Daarbij is het slechte reclame voor de sponsor als ze in de belangrijkste klassieker geen verantwoordelijkheid tonen. Volkomen logische beslissing waar je het imo onmogelijk mee oneens kunt zijn.

• Cyclad

Goede analyse, Kaasploeg. Ik ben het voor de verandering nu eens wel met je eens ;-)

• De Kaasploeg

>>En of dat nu met 5 man is of met 1, dat maakt voor de tactiek weinig uit.<<

Niet? Natuurlijk maakt dat uit, namelijk vier jongens in de finale.