als de heer wippert dit maar niet ziet, dat brengt hem waarschijnlijk nog op ideeen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsKijk nog eens filpmje zou ik zeggen. Die hekken staan de hele weg haast dwars op de weg soms.
Daarnaast moet Bos een top Judoka wezen wil hij Impey over hem en vervolgens voor hem neer te smijten in de hekken en dat met 1 hand!
Overgins nadat Bos het evenwicht echt kwijt is, scheert hij al iets van 5 meter langs de hekken (je ziet ze bewegen). Daarna komt Impey ten val.
Het is misschien interessanter om de verklaring te horen van die andere renner die erachter zat die ook gevallen is. Die moet het zeer waarschijnlijk als beste gezien hebben.
Ander detail is dat je Impey vlak voor die uit beeld is door een barloworld renner rechts naar voren wordt gebracht en komen midden in het gewoel. In het volgende beeld met Bos zit hij links van zijn ploeggenoot helemaal links van de weg waar bos al even zat. We zien hier dus niet wat zich in de seconde voor het in beeld is gebeurd. Vliegt Impey ineens naar links toe bij die scheef staande hekken, kan ik begrijpen dat je je afweert als schrik reactie, vooral als je nog niet lang op de weg fietst.
Klopt helemaal Leo, wij zien niet wat er voorafgaand is gebeurd, feit is wel dat een aantal seconden voor de val Impey nog 2 renners vol naast zich heeft aan de linkerzijde en als ze weer in beeld komen is hij zelf helemaal naar links gegaan…..
en ik kan er ook niks anders van maken dat Theo hem probeert te duwen maar dat dit verkeerd gaat omdat hij al bezig is met het raken van de hekken en misschien Impey ook nog wel ergens verder raakt zonder zijn schuld. Echt smijten is geen sprake van voor zover ik het kan zien.
@ Art: Waarom mag Amstrong zich er niet mee bemoeien, die zegt alleen zijn mening, net als al die anderen, waaronder jijzelf, die hier hun mening verkondigen. Of op hyves, of op twitter of op facebook, zet tegenwoordig niet het merendeel van de bevolking daar zijn mening over diverse zaken op?????
En nee, ik ben geen fan van Armstrong, nog nooit geweest ook!, maar hij mag zijn mening toch wel geven?
Toch trekt Bos meer, dan dat hij duwt hoor. Hij blijft aan Impey vastzitten (mijns inziens is het gewoon trekken) totdat deze wordt gekatapulteerd. Echter, het kan natuurlijk best zo zijn dat hij wél wilde duwen, hem vastpakte, zélf bleef haken achter een hek, zich aan Impey vast blijft klampen en deze daardoor meetrekt - waardoor het lijkt alsof hij hem werpt.
Overigens zou zelfs in dat geval excuses aan Impey op zijn plaats zijn. Daar heeft Diravi gewoon volkomen gelijk in. Bos nam wel degelijk bepaalde risico's en Impey was wellicht niet gevallen cq. beter uit de strijd gekomen als Bos hem (op zijn minst) niet had vastgepakt…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?