Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schorsing Theo Bos

• Boris de Löwikfan

15 jaar na dato slaat VDB wederom toe in de sport!

De opvolger van Pluisje is daar, de hand van God doet immers wat hij zelf wil….

• Leo

Ik zou toch nog eens de beelden goed nakijken dan als ik jou was. Bos gaat uit het beeld wanneer hij in het wiel van een quick step renner duikt. Deze quick step renner komt Impey voorbij op het moment dat ze uit het beeld verdwijnen (en dan zit er nog een renner tussen Impey en de quickstepper in).

Volgende beeld er snel op volgend probeert Impey in het wiel van die quick step renner te komen, waar dus bos ook zit, klem zit. Wat daar precies gebeurd durf ik niet te zeggen, maar dat bos daar behoorlijk in het nauw gedreven wordt door Impey is me wel duidelijk.

Wil overigens nog niet zeggen dat hij zijn hand tegen de rug aan moet drukken, maar als baanrenner doe je dat nog wat makkelijker, geen remmen gewend.

Als je erna het slow motion filmpje erbij pakt zie je bos het hek in klappen en dan Impey meesleuren.

• Niet fake

Reactie Theo Bos:

http://www.nos.nl/nosstudiosport/artikelen/2009/4/20/20042100bosschriktvanallecommotie.html

• Lucien

Theo zal hier nog lang last van hebben. Treurig voor hem.

• Cyclad

Kevin Impey, Gio? :-(

• Gio

Oeps. Sorry, ook even in de hekken terecht gekomen… Slip of the tong

• Art

Nogal dramatisch van Gio. Nog zo'n bewijs van iemand die het wielrennen wel volgt voor zijn beroep, maar eigenlijk niet weet waarover hij het heeft.

• Cyclad

Ik kon het me al niet voorstellen dat je het niet wist. Kan gebeuren!

• Cyclad

Is ook wel een logische verspreking bij nader inzien.

Kevin van Impe

Kevin Impey

Daryl Impey!

Het is je vergeven :-)

• Gio

Jij snapt het Cyclad. De keienklassiekers zijn nog niet van de harde schijf in het hoofd gewist