Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank: hoe moet het dan wel?

• Goozzer

En gaat Hoogerland (hoe graag ik hem ook zie rijden) dan ook de taken van Flens en De Groot overnemen? Namelijk de kopmannen uit de wind houden en bidons en aanverwanten halen?

• Robèrt Koopman

Harder fietsen?

• Bakali Bakee

Nee, sluwer en geniepiger fietsen, dan win je meer koersen.

• hendrik

Er wel eens aan gedacht dat Rabobank ook in België actief is? Mijns inziens zouden ze marketingtechnisch best nog enkele Belgische renners aantrekken met uitgebreide reclamecampagnes daarrond.

Nu maakt Rabobank in België massaal veel reclame, maar in geen enkele van de reclamecampagnes wordt de link met de wielerploeg gemaakt. Rabobank profileert zich hier als een degelijke, voorzichtige bank en niet als de bank bekend door de wielerploeg.

Toch wel vreemd in een wielergek gebied als Vlaanderen? Daar valt volgens mij veel meer uit te halen. Een campagne die verband houdt met de wielerploeg zou wel eens veel meer mensen kunnen aanspreken.

Dan vind ik dat vacansoleil het veel beter aanpakt. Een half jaar geleden had ik amper iets van het bedrijf gehoord, ondertussen maken ze hier erg veel reclame ivm wielrennen wat hen ongetwijfeld een mooie return zal geven.

• Henk

hendrik schreef:

>

> > Nu maakt Rabobank in België massaal veel reclame, maar in

> geen enkele van de reclamecampagnes wordt de link met de

> wielerploeg gemaakt.

Dat doet Rabo in Nederland ook alleen in juli, rond de Tour. Buiten het seizoen om worden (werden) voor dat doel hockeymeisjes ingezet.

• Bakali Bakee

Alsjeblieft, niet meer Belgen erbij. Eentje is genoeg.

• will

De manmager moet boven de renners staan, en niet ertussen.

• T-I

wat overigens ook veel effectiever werkt op een groot deel van dit overwegend mannelijke prikbord

• PietvZ

De Continental ploeg die naamsbekendheid met Theo Bos voor jaren gegarandeerd, dus waar zeuren we eigenlijk over?

• PietvZ

+ heeft