Stfu met telkens hetzelfde posten.
Irritant, mensen die voor een topic dingen gaan blaten in het engels om het professioneel over te laten komen (Terwijl in engeland nauwlijks gefietst wordt.)
wow, mijn controlegetal voor deze post is oommm
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsnog steeds alleen maar geruchten. maar iedreeen trap hier rebellin alweer onderuit. ik geloof er geen reet van. rebellin wist net als alle wielrenners in juli 2008 dat cera opsoorbaar was, zie piepoli en ricco.
ben trouwens benieuwd wanneer we de namen van de andere sporters gaan horen. oh neej, die gaan we nooit horen tenzij het wielrenners zijn. zie nadal die op de fuentes lijst 3 jaar geleden stond
Dit meldt de Gazetta.
Drie atleten. Eén van de drie atleten is een gouden medaille winnaar bij de mannen.
Verder twee wielrenners (incl. Rebellin)
En een gewichtheffer
De reden dat de resultaten zo lang op zich hebben laten wachten is dat er duizend stalen zouden zijn onderzocht. Een veelvoud van het aantal tijdens de tour. Daar gaat tijd in zitten. Kritiek leveren is altijd makkelijk. Het IOC speelt dit eerlijker dan in het wielrennen vaak het geval is. Alleen zit er wsl. ergens een mol waardoor de naam van Rebellin is uitgelekt.
Wat wordt er toch veel geblaat in dit topic. Iedereen roept maar wat, zonder het bericht eens goed te lezen.
Ten eerste zijn dit geen testen van de Spelen, maar testen die na de Spelen zijn gedaan op stalen die bij de Spelen zijn afgenomen. En die resultaten zijn nu pas bekend. Waarom????? Omdat er ettelijke duizenden getest moesten worden, door veel minder mensen dat dat de eerste testen deden.
IOC kreeg dus waarschijnlijk maandag of dinsdag de uitslagen. Misschien vrijdag al, wie weet.
IOC doet wat ze altijd doet. Het inlichten van de betreffende bonden. Nationaal, want dat zijn de eerste instanties die tot schorsing over kunnen gaan.
Tsja, en dan ligt er een wielrenner op straat. Waar zou dat door komen. Waarschijnlijk door een lek binnen de italiaanse wielerbond, want het bericht staat in de gazetta. En wat wordt er dan weer denigrerend gesproken over het feit dat het alleen maar een wielrenner betreft…..
Zou dat komen omdat de andere sporbonden wel integer zijn. Wel in het belang van de atleet, en sport denken. En dat de wielerbonden, vooral in italië, dat station al lang gepasseerd zijn.
Het feit is gewoon dat er in het wielrennen veel domme renners rondrijden. Waarom nou weer Cera, terwijl je weet dat dat te traceren is. Er zijn toch genoeg middelen op de (zwarte) markt die nog niet te traceren zijn………..
Ik zeg niet dat andere sporters niet gebruiken. Maar ik denk wel dat er in andere sporten slimmer mee omgegaan wordt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?