Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin beptrapt op CERA

• Ron Brandsteder

Mijn naam is Ron!

• G1ant

Prima reactie tussen het vele geblaat hier!

• HoHo

JW schreef

Hoe veel renners zouden er nog steeds door de controlemazen glippen, vraag ik me dan af ?

Antwoord:

VEEL HEEEELLLL VEEEEELLLLL !!!!

• hoppe

Cyclad,

Wat ben je toch een heerlijke, infantiele volger van het wielrennen. Dat je nog steeds in schone sport gelooft zegt eigenlijk alles. Wielrennen is een door en door verrotte sport, wanneer dat dringt dat nou eens tot die politieke hersentjes van jou door?

Je zult je nog vaak verbazen, de komende jaren.

Groet, hoppe van boppe

• anti-dope

mooi dat die ouwe pakhaas aan het einde van zijn carriere toch nog wordt gepakt. Typisch voorbeeld van iemand die het nooit zal leren, zelfde geldt trouwens voor Di Luca

• Stephan

Ik miste je al, anti-dope. Nu zal het niveau helemaal omhoog schieten…

• Andere Peter

Ongekende onzin, arend.

1. Gazetta kan het zich niet veroorloven zoiets te brengen zonder bron. Dat moet haast wel het Italiaans OC zijn geweest. Die kenden vermoedelijk alleen de Italiaanse betrapte, dus niet de anderen. Dus niks anti-wielrennen, hooguit een (nieuw) bewijs dat Italië sneller lekt dan andere bonden.

2. IEDEREEN wist dat CERA in principe opspoorbaar was. Dat is dus bepaald niet ontlastend voor Rebellin. Ook: iets dat in principe opspoorbaar is wordt nog niet altijd opgespoord, met een pakkans van 100%. Rondom de affaire Ricco meen ik mij te herinneren dat kenners het hadden over ongeveer 20% pakkans. Dwz: ong 20% dat iemand die zeker CERA gebruikte en getest wordt, ook betrapt wordt. Dit cijfer zou inmiddels anders kunnen zijn (weet iemand dat?).

• Andere Peter

Ik hoopte zo dat kinderbedtijd al achter de rug was…

• JW

Het moment is gewoon erg beroerd, doordat WP en LBL net gereden zijn, en die anders een ander podium hadden gehad.

Dat het lang duurt voordat zoveel testen allemaal zijn uitgevoerd is duidelijk. Maar het blijft bijzonder zuur als bij voorbeeld de positieve uitslag van Rebelling bij het IOC al een tijdje bekend zou zijn, en de nationale sportbond pas een paar dagen geleden zou zijn ingelicht.

• Cyclad

Ach wat leuk, een persoonlijke aanval van opperblaatschaap Hoppe.

Jij denkt echt dat ik zo naïef ben? :D