Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin beptrapt op CERA

• Cyclad

Ach ja AP, kindertjes als hoppe en anti-dope zouden al lang zand in de ogen moeten zijn gestrooid. Ach, gun ze hun pleziertje maar.

Vooralsnog is het wel weer zo dat de wielersport ook bij het grootste sportevenement ter wereld in diskrediet wordt gebracht. Daar word ik bepaald niet vrolijk van.

Er zullen er nog genoeg zijn die tot dusverre ongestraft zondigen, maar vergeef me maar dat ik toch steeds weer moeite heb met een dergelijk dopingbericht.

Overigens een duim voor de reply van Michael Vaessen. Misschien is met zijn reply wel het gehele topic samen te vatten.

• Prr?

Hij hoeft in ieder geval geen janksmoel in te studeren voor de bekennende persconferentie… Er zullen alleen tranen bijkomen.

Vreselijk zonde, er zit een klein verschil tussen held of rat zijn,…

Ik vind het toch een beetje zielig voor hem

• Andere Peter

Zielig? Pfff… ik heb eerder het idee dat hij een ingecalculeerd risco heeft genomen.

Ik vermoed dat hij a la Museeuw gaat bekennen. Pogen (vergeefs) zijn imposante carrière te redden door te zeggen dat hij op zijn oude dag eenmalig aan de CERA zat.

• Stephan

Inderdaad, hij is slim genoeg om te weten dat dat de enige manier is om de rest van zijn carriere te redden, a la Zabel.

• Sub Culture

Dus eigenlijk beweer je dat Museeuw zijn hele carrière doping heeft gebruikt?

Het lijkt me sterk dat je hierin ongelijk hebt.

Maar het druist wel in tegen wat je verkondigt in het andere topic omtrent de dopinggevallen op de OS..

• Daniel

Volgens NOS sport gaat het om 2 wielrenners, 3 weg/baan atleten en een gewichtsheffer. Er zitten 2 medaillewinnaars onder. Alleen de naam van Rebellin wordt genoemd.

• dat zal wel

Zolang renners na een schorsing weer in liefde en omhelst worden aangenomen blijft het natuurlijk een zooitje.

• popi dopi

niet alleen Cyclad, er zijn vele prikkers die maar blijven geloven dat de sport nu schoon is!

ook als een renner ineens heel goed presteert, dan zeggen ze nog "hij heeft progressie gemaakt, is weer een jaar ouder, hoe durf je te suggereren dat hij doping gebruikt heeft, er is nog niets bewezen enz, enz enz

en na een tijdje komt de aap uit de mouw, en hoor je deze prikkers niet meer.

maar geef niet hoor, blijf je kop maar lekker in het zand steken, welterusten

• Stephan

Rebellin was nu niet bepaald een verassing. Hij is al jaren een van de meest constante renners van het peleton.

• Cyclad

Ook jij komt weer met een domme, ongenuanceerde mening en bovendien vertik je het om mijn replies goed door te lezen. Het niveau lijkt hier welhaast met elk nieuw topic te dalen :-(

Even een vraagje voor je: jij denkt dat elke renner die progressie maakt zondigt?

Waarom volg je het wielrennen dan nog?