Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin beptrapt op CERA

• Leone

Die rijdt geen meter meer.

• Keuteberg

Tsja, ik ga me sowieso afvragen hoe diep het doping zit in de sport.

Even gegoogled leverde dit op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/wa-nou-kiezen-190689/

“ik wou deze winter met een ”kuurtje" beginnen met de bedoeling om sterken te worden meer kracht en wat massa maar dan droge.

aangezien ik een uithoudingssporter ben moet ik ook rekening houden met detectie tijden."

“toevallig net gedaan en hematocriet staat op 43 dus kan wel wat bij mag tot 50 gaan. Maar mijn dokter durft het gewoon niet meer voorschrijven met de controles nu.”

of dit

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/wielrennen-vragen-187687/

Vond dit behoorlijk schokkend eigenlijk. Het lijkt wel haast de normaalste zaak vd wereld.

• ToTheSpeedLimit

er staat een mooie fout in de titel het is betrapt en niet beptrapt.

• Stephan

Nu doe je het weer he! Reply op mij als je het niet tegen mij bedoelt. Het maakt me zo onzeker! ;)

• apenzoon

Jij bent blijkbaar te slim voor dit forum! Knap gevonden! :)

• Cyclad

Goed kijken, Stephan. Dan zie je het lijntje van mijn naam naar popi dopi. Wij reageren derhalve allebei op dezelfde persoon.

• ToTheSpeedLimit

Dacht ik al.

• Stümpert

Ja idd, bij dat tweede topic heb ik het idee dat ik het dossier van een vrouw in een fertiliteitskliniek zit te lezen.

• frank

Iedere keer als er in dit voorjaar een winnaar van een klassieker over de streep kwam, merkte ik dat ik weinig enthousiast kon zij en dacht….zou hij ook…?

Voor de zoveelste keer…..helaas……Ben blij voorlopig van dat wielergedoe verlost te zijn…Resteren waarschijnlijk de supporters die niet veel slimmer zijn dan het gros van de renners. De mazzel allemaal !

• Stephan

Ik ga me diep schamen.