Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Johan Capiot over koersen kopen en verkopen

• Mazter

Een miljoen betalen voor de ronde van Vlaanderen, ben ik de enige die dat ongeloofwaardig vind klinken? Is vandaag de dag al meer dan 10% van het budget van de gemiddelde Protourploeg, hoe zou een ploeg als Chocolade Jacques dat moeten ophoesten mocht Bruylandts gewonnen hebben? Met een beetje pech ben je aan het eind van een succesvol seizoen bijna failiet.

• Cyclad

Een miljoen Belgische frank. Hoeveel was dat toen? € 25.000,- ? Valt toch wel mee?

• Rudy Tek

Ga er ook vanuit dat het Franken zijn, al vind ik dat dan weer heel erg weinig voor zo'n koers en was de Frank destijds al ruim twee jaar geen geldig betaalmiddel meer.

Nog maar een bewij dat Capiot wat in het verleden is blijven hangen.

• Mazter

Hmm, zou kunnen, maar volgens mij was de frank in 2004 al 3 jaar dood, Capiot zou toch wel weten hoeveel hij in euro's betaald had.

• voorjaarsbelg

Met 1 miljoen bedoelt hij toch 25.000 euro en geen 1 miljoen euro hé?

• diravi

1-0 voor Rudy! Man man, jij kunt het nogal uitleggen.

• diravi

2-0 voor de Rudy!! De euro is er al vanaf Napoleon!

• Marco

Dat lijkt me wel jah, 1 miljoen euro is bizarrrr

• Tom

Tour 2001 en ???

• gerd

Rudy is blij dat hij dat artikel met lefevere niet moet lezen…

Ben een beetje afgunstig op Rudy, hadden wij die luxe hier maar met betrekking tot de hoogstandjes van Rudy…enige zin voor nuance is Rudy wel totaal vreemd.