Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Johan Capiot over koersen kopen en verkopen

• diravi

2-1 nog steeds voor Rudy, maar hij verliest terrein. Kom man, trek al die registers open!

• Museeuw

Vooral je ‘(uit afgunst)’ was erg sterk gerd.

• Rudy Tek

Vanwaar die vijandigheid Gerd? En er is toch helemaal geen “wij” en “jullie.” Dat hokjesdenken vind ik een beetje bekrompen, we zijn tenslotte toch allemaal wielerliefhebbers?

En wat die hoogstandjes betreft “jullie” hebben Sub Culture (en in iets mindere mate ook nog Herman Brusselmans), afgunstig zijn is dan ook absoluut niet nodig.

En nuanceren kan ik als geen ander, bij de zogenaamde goede bedoelingen van Lefevre met betrekking tot de wielersport bijvoorbeeld kan ik heel wat nuances aanbrengen. Maar ik zou het artikel graag eens met hem lezen, waar kan ik hem ontmoeten? Mss kunnen we morgen afspreken aan de aankomst van de Brabantse Pijl? Patrick kan me herkennen aan een witte blouse en een rooie roos.

• diravi

Bah, zalvende woordjes… Daar is de jury niet van gediend! 2-2!

• gerd

was niet vijandig bedoeld Rudy…ik ben ook geen fan van Lefevere (remember de actie voor JVDB die ik hier ooit opgezet heb, heb toen de site van zijn ploeg plat gekregen), maar ik vind dat hij de laatste tijd zinnige dingen weet te zeggen over wielrennen…

Ook een figuur waarvan je niet houdt kan interessante dingen zeggen…jullie moeten dat artikel echt eens lezen…

• bas

“….en was de Frank destijds al ruim twee jaar geen geldig betaalmiddel meer.”

maar dat wist Weseman niet :)

• ton duk

Ook in de belgische voetbalwereld is verkopen van wedstrijden eerder standaard dan uitzondering ….hoe kan anders Belgie met 2-4 verliezen van die andere voetbaldwerg Bosnie-Herzegovina ??

gr TW SAR

• Herogewier

Kan je die hier ook ergens online tevoorschijn toveren.

• podium3

Wat ik mij dan afvraag, die 1 miljoen is dat euro ??? of franc ofwat?

1 miljoen is namelijk 10 procent van budget RABO bijvoorbeeld.

1 miljoen euro is volgens mij niet op te brengen voor iemand alleen en zou een ploeg erzoveel is steken ????

• Cyclad

Lees eens terug, daar hebben we het al over gehad.