Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Johan Capiot over koersen kopen en verkopen

• gerd

Volledig off-topic (waarvoor excuses): ton duk, Bosnië is verre van een voetbaldwerg.

België voetbalt in een zeer zware groep.

In de groep van Nederland zou België zich (met deze ploeg) moeiteloos kwalificeren.

Het was bovendien een zeer eigneaardige match gisteren.

• DutchSL

Als Bosnië al geen voetbaldwerg is, wie dan wel? Helemaal nu hun enige topspeler geblesseerd is.

Spanje en Turkije.. dat is pech hebben, maar van Schotland, Noorwegen en zelfs IJsland zou België meer te vrezen hebben dan van Bosnië.

• Andere Peter

Bosnië is geen dwerg, maar België behoort er wel gewoon van te winnen. Wat een aanfluiting, die wedstrijd. Ik zie België wel winnen in de uitwedstrijd, rare ploeg. Dan is alles weer open, achter Spanje natuurlijk.

Nederland heeft zeker gemakkelijker tegenstanders dan België, maar dat komt door de zwakke uitslagen van België in het verleden. Ik kan mij geen poule herinneren, waarin België zich ‘moeiteloos kwalificeerde’. Macedonië en IJsland zouden lastige wedstrijden zijn voor België (ik zeg dat zonder leedvermaak).

• gerd

Ik ben het met je eens Andere Peter…Nederland heeft die zwakkere tegenstanders natuurlijk zelf verdient…ben overigens een grote fan van Nederlands voetbal…maar zou België toch ook graag eens in een eindronde zien met deze zeer getalenteerde generatie…misschien eens een coach zoeken die van de eigensterkte uitgaat.

• ton duk

nr 49 tegen nr 56 van de fifa-ranglijst :)

onbegrijpelijk dat ze jullie voetbaltalenten laten voetballen onder een typische negatieve coach…

gr Ton DUK