Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verdachten gepresenteerd op -Waarom?- 9 mei

• Sub Culture

Laat ons asjeblieft het giswerk achterwege laten en gewoon afwachten tot er effectief namen komen.

• Mario Aerts

Quick step heeft toch meer dan 23 wielrenners in het team?

• Alpenroosjes

Ach kom, dat is nu juist het leukste. Als de werkelijke namen (ooit) worden genoemd, blijken het toch een paar 2e en 3erangs coureurs te zijn en zijn we er na 2 dagen over uitgepraat.

Dus kom op met die namen. D: Even kijken hoe de prestaties van de diverse renners dit jaar op waarde worden geschat

• Nu-Dope

Schleck A

• Sub Culture

Het giswerk hier wordt bij sommigen sterk beïnvloed door wishfull thinking, daarom.

• Pritstift

"verschillende bronnen' of gewoon de grote duim van een aantal andere volgers?

• Andere Peter

Wat wil jij eigenlijk?

Ik bedoel, naast iedereen beschuldigen en bij iedereen die (even) onschuldig lijkt er een drogredenering tegenaan gooien (bv heeft vriendjes, koopt om, heeft slimmere methode) waardoor je de meent de beschuldiging overeind te kunnen houden.

Afgezien daarvan, wat wil je bereiken? Waarom doe je dit?

• skyKasper

kenny de pakhaas

• JW

Omdat uit de herhaalde publicaties steeds weer blijkt dat ze het leveren van bewijs als de grootste horde zien om cocreet zaken in gang te zetten neem ik aan dat er, áls ze met namen komen, ook een juridisch houdbare bewijslevering bij zit.

Dat is voor de UCI zelfs essentieel ! Als ze zo'n zaak zouden verliezen doordat het bewijs niet geleverd kan worden, staat de deur - ondanks alle controles - wijd open voor fraudeurs.

Alleen namen van verdachten noemen lijkt me (ook juridisch) een riskante zaak, Onwenselijk ook, iemand is pas schuldig als zijn schuld is bewezen.

• JW

Och AP, volgens mij heeft Anti-dope last van één grote behoefte, en die doet hij dagelijks hier. Zijn grote boodschap is altijd weer voorspelbaar en inhoudsloos, maar hij is er wel trots op. Zo'n beetje als een kleuter die apetrots de po met een mooie zelfgedraaide drol aan de visite toont.

Zoals ook nu weer. Krijgt hij de kans van zijn leven zijn ongeëvenaarde kennis op dit gebied te spuien en wat schrijft het jong ?

“…Al zijn het vooral de net-niet renners die meestal door de mand vallen. De echte grote hebben overal nog wel wat bevriende mannetjes die ze kunnen helpen en anders kan een zak geld ook nog wel eens wat doen….”

Je zou bijna denken dat hij helemaal gemist heeft dat de laatste jaren juist een groot aantal veelwinnaars, rondewinnaars en “onklopbaren” aan de dopingpaal genageld is…En misschien is dat ook wel zo…