nieuwe namen: Juan José Cobo, David López en Egoi Martínez
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWaar haal je die namen vandaan?
Nog even een vraag;
Volgens sommigen is Astana verdacht. De naar mijn idee twee beste ronderenners van dit moment, Contador en Leipheimer zitten er inderdaad.
Ook zit Armstrong er.
Maar een leuk ding is dat Gusev een jaar terug bij Astana ontslagen is vanwege onregelmatige bloedwaarden. Dat zal heus niet zijn geweest om een goed statement af te geven.
Zijn er dus meerdere argumenten tegen Astana, behalve dat ze goed kunnen fiesen?
Ik hoop toch echt dat ze het eerder bekend maken dan 9 mei, ik kan mij nog steeds de dag herinneren dat fuentes plofte, wat een drama voor mijn wielerspelwebsite, al die wissels die we hebben moeten doen renners die niet mochten starten enz enz dat is echt niet leuk.
Verder hoop ik ( misschien wel verkeerde hoop) dat er niemand gepakt gaat worden.
Inderdaad JW. En dan wil ik nog aan je bericht van 21:27 toevoegen dat veel mensen hier zeggen ‘JA!’ over het bekendmaken van de namen, zodat renners weten dat er op ze gelet wordt en dat ze een gefundeerde verklaring kunnen afleggen over hun verdachte bloedwaarden.
Dit kan echter mijns inziens ook zonder namen naar buiten te brengen. Je laat een verdachte renner op het matje komen, en je laat hem zijn verhaal doen. Als het verhaal niet plaucibel is, dan kun je deze renner alsnog gaan vervolgen, en zijn naam naar buiten brengen, als statement voor andere renners.
Maar vergeet ook niet dat de UCI ook hele leuke extra centjes kan bijverdienen door een mooi nieuwtje te verkopen aan een rijke krant. Speelt ook mee, denk ik.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?