Tjongejonge GB. Je maakt er weer een potje van, zoals gebruikelijk. Merijn Zeeman zit niet bij Vacansoleil, maar bij Skil.
Prima topic van Blueprint, het is al eerder gezegd maar ik accentueer het nogmaals.
Ik geniet van de reacties van met name Goozzer, Gerd en Marco, dat zouden mijn woorden kunnen zijn als ik het even goed kon zeggen. 'k Ben het in elk geval inhoudelijk met hen eens.
Verder ditmaal mijn complimenten aan Gertjan alias Pieter Hubert, die nu wel met een goede inhoudelijke reactie komt.
Ik ben het zeker niet op alle punten met hem eens, maar dit lees ik veel liever dan ongenuanceerd natrappen.
Rabobank is nog steeds het boegbeeld van het Nederlandse wielrennen, er wordt daar door de bank genomen prima werk geleverd. Natuurlijk is niet alles even goed gegaan, maar een ploeg die al zo lang in de wielersport zit verdient van mij alle credits.
Keuteberg opperde om de ploeg rond Gesink te bouwen. Dat uitgangspunt is prima. Zorg dan nog voor een goede voorjaarskern (en natuurlijk niet Flecha vervangen, wat een slecht idee!) en Rabobank staat er de komende jaren ook weer.