De broertjes Schleck zitten bij Bjarne Riis aan de borstvoeding; die zullen daar niet zomaar weggaan…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGisteren bewees hij inderdaad het tegendeel, maar als hij niet had gewonnen dan was hij net niet geweest. Het is allemaal zo relatief, zo dun. Daarom ook: niet panikeren, het kan zomaar verkeren. De resultaten komen bij Rabobank echt nog wel, al zou een ‘upgrade’ in de breedte absoluut geen kwaad kunnen. Zoals ik elders al zei: na de Wanne/Stockeu etc. Zag ik Gesink vooral nog alleen zitten: steeds alleen naar voren rijden, etc. etc. Terwijl Saxo daar nog met een man of 5 zat. Nu was Gesink gisteren sowieso niet goed genoeg, maar ook al was hij dat wél geweest, dan heb je een pak minder te vertellen natuurlijk, in je eentje…
Kirchen wordt als mogelijk versterking geopperd… Is misschien best een goede optie - al heeft hij bij Columbia natuurlijk al het rijk alleen, als kopman, dus waarom vertrekken? Bovendien durf ik mijn handen voor hem niet in het vuur te steken. Ik weet niet of hij in het Raboplaatje past. Er zijn echt bar weinig goede, haalbare opties… Misschien proberen een Kreuziger te halen, en dan met Gesink samen een ‘duo’ vormen. Met het risico dat Gesink daardoor niet altijd voor eigen kans zal kunnen rijden, en zich soms zal moeten opofferen voor hem. Ik zou het geen probleem vinden, als dat zou leiden tot resultaten. Hoe de grote schare Nederlandse ‘volgers’ daarover denkt, is een tweede…
Een goede Thomas Dekker was toch érg fijn geweest, twee Nederlandse toptalenten. Lekker makkelijk uit te leggen ook, als de een zich moet opofferen voor de ander…
Kreuziger zou inderdaad ook een goede optie zijn. Je ziet nu bij Liquigas dat Nibali en Kreuziger elkaar totaal niet in de weg lopen, dus dat moet bij Rabobank ook zo kunnen zijn.
Nu we toch aan het speculeren zijn: Wat dachten jullie van een terug keer van Kolobnev naar Rabobank? Zou toch ook een versterking zijn(ookal heeft hij zich niet geweldig laten zien), zeker in samenwerking met Gesink.
Pfannberger lijkt ook wel in het profiel te passen, al was ook hij wat minder op dreef dit jaar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?